לפעמים אני רואה אנשים בתל אביב חולפים על פניי. אני אוהבת לשתות קפה בשדרה של בן-ציון ולחשוב לעצמי איזה חיי מין יש להם. מצד אחד המראה מדבר בעד עצמו – צורת הליכה, דיבור סגנון לבוש היפסטרי או מתוקתק, סגנון להטבי מובהק או סטרייטי טיפוסי. זו שהולכת עם החולצת בטן – היא פתוחה להכיר אם סתם יתחילו איתה? מה ען זה שמסתובב עם הכלב שלו? הוא מנסה להרים מעריצות? אני מסתכלת על האגן שלהם כשהם הולכים ולפעמים יש אנשים שהאגן שלהם חסר תנועה ותקוע. והמחוות שלהם- איך הם מעשנים, שותים את הקפה, ואם חברים שלהם פתאום מגיעים הם צועקים להם מרחוק או הולכים לכיוון שלהם בחיוך עד שהם מתחבקים?
וההיא שבאה לקנות רק הפוך אבל המוכר הטינאייז'ר הציע לה גם כריך ב21 ש"ח, היא תזרום?
אנחנו רגילים להסתכל על מרחבים ציבורים. המרחב המיני הוא לרוב כל-כך פרטי, ללא מסכות ובזמן קצוב ובתוכו נהיה ריקוד בתוכנו. צד אחד מושך אותנו ימינה לאיך שמצופה מאיתנו להתנהג מינית וצד אחר מושך שמאלה לאיך שאני מתחילה להבין בתוכי שבא לי להתנהג מינית ממש עכשיו. ובשני המקרים, וזו המורכבות, הכול תלוי. בעיקר בסיטואציה ובפרטנר.ית.
וזהו. ברגע שהחלון לגן העדן נסגר, כלומר סיימנו את הסקס., אנחנו מתלבשים וחוזרים עם איזו הרגשה החוצה.
So little we know about out potential sex behaviours.
ולפעמים אנחנו חושבים שזה קשור רק לעובדה שאנחנו המון זמן עם הפרטנר.ית או שלחילופים אנחנו פשוט לא כזה נהנים בסקס.
אבל האמת היא שלא ניצלנו את ההזדמנויות לשחק עם האלמנטים שבהתנגות המינית. יחסי שליטה, אזירים, מקומות וכ'ו.
המבוגרים של תל אביב מכירים את האווירה והמשחק. אנחנו לא המצאנו את הגלגל. הם עדיין מגניבים גם כשהם במראה הזרוק שלהם וחוכמת החיים והמשקפי שמש השחורות בסטייל. הם הגיעו לגיל שהכול על הזין. הם מכירים את המרוץ, שוק הבשר ועבודת הזוגיות של הצעירים. נו, עם המטרות והריצות ולרצות את כל האחרים.גם פעם הרי היו זיונים.
השונה בין תל אביב של 2022 לבין של שנות השמונים היא שיש מהפכת ידע. כולם יכולים להנות מסקס טוב הודות לידע המיני שמופץ במקום שזה יהיה שמור רק ליחידי סגולה.
אז מה אתם.ן אומרים? מאמינים לי שיש עוד הרבה יותר תנועה במרחב המיני ולא רק במרחב הציבורי?
המרחב המיני הוא של כולנו.